hoe zet ik een powerpoint ding op een USB stick. heb ik nog nooit gedaan ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2K
TurfGraver
4 jaar geleden
Powerpoint ding openen, "opslaan als" kiezen en dan opslaan op je USB.
Antoni
4 jaar geleden
Je hoeft het ding niet te openen. Als het te zien is in een lijst als één van de bestanden in een map, kan je ook al kiezen voor "opslaan als".

Antwoorden (1)

Als goed is heb jij de PowerPoint ergens opgeslagen, bureau blad, documenten, download? Stop je usb in je pc, recht onder in je scherm zie je nu welke schijf er is geplaatst. Klik erop. Nu het PowerPoint bestand slepen naar de usb en klaar is kees succes