Helpt het echt om een rapport te verzenden als er een programma vastloopt?

Wanneer er een programma vastloopt kun je kiezen om een rapport te verzenden om microsoft te vertellen over dit probleem. Helpt dat nu echt? Ik heb zelf nooit iets er aan gehad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat helpt je zeker, als je ooit wat nieuws aanschaft voor je computer kan het zijn dat mede door jou melding de nieuwe versie beter loopt en de oude problemen verholpen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

als niemand het zou doen, zouden ze niet weten waar het fout gaat. alleen hoe groot schat jij de kans dat je de eerste bent die die fout krijgt?

Toegevoegd na 4 minuten:
naar aanleiding van de reactie:

ja het helpt tot op zekere hoogte, zo krijgen ze een beeld van de bestaande bugs in het programma en zullen ze dat in een update proberen op te lossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
De vraag was of het helpt...
Direct zul je er zelf ook niks aan hebben. Dit soort rapporten worden als het goed is verzameld door Microsoft en het zou de analisten kunnen helpen met het analyseren van problemen, waarna er in een eventuele volgende release een oplossing voor wordt meegenomen. Maar echt meetbaar is dit allemaal niet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij zelf zult er ook nooit iets aan hebben

Wat er gestuurd wordt is info over jouw systeem & d esoftware erop plus de exacte fout die plaats heeft gevonden. By Microsoft kunnen ze dit meenemen om problemen te verhelpen, zodat een nieuwe release / update dit probleem kan oppikken.

Het helpt microsoft echt. Jou helpt het geen snars.