is het mogelijk om de windows versie van een hp ipaq h2200 te updaten?

ik heb nu een hp ipaq h2200 en het heeft een windows besturingssysteem.
maar die wil ik nu updaten. is het mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waar wil je het naar updaten? Als ik me niet vergis gaan die dingen niet verder dan Windows CE 2003 SE. Volgens mij liep op die dingen niet eens Windows Mobile. Het is dus echt de moeite niet waard.

Als je nu al 2003 SE hebt, is er geen verdere update mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb nu op dat ding windows 4.20.0 als het goed is .
kan het dan niet naar iets als windows 5.0 ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die van mijn vader heeft 5.1 enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeft je vader een H2200 met Windows Mobile 5? Dat zou me erg verbazen. Naar mijn weten is het geheugen daar niet eens groot genoeg voor. Maar goed, wellicht dat ik het dan fout heb. Officieel is het naar mijn weten sowieso nooit uitgebracht.
Maar je zou eens wat oude topics op XDA kunnen uitspitten. Dat is zo'n beetje de enige plek op internet waar nog mensen zitten die verstand hebben van het langs onofficiële wegen upgraden van oude Windows CE-apparaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
O wacht, 5.1 van CE. Dat is iets anders dan Windows Mobile 5.
Het zou kunnen dat 5.1 ooit uitgebracht is als een bewerking die HP zelf heeft gemaakt. Maar die zul je dan moeten zoeken op het XDA-forum.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hij heeft geen hp h2200 maar een ander pda maar hij heeft wel windows mobile 5.1. . het is een ander merk maar ik wou dus weten of het mogelijk is die 5.1. versie op een mijn hp pda te zetten was.
of mischien een hoger windows mobile versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hij heeft zo n ding http://www.livefortheoutdoors.com/upload/526841/images/Mio%20Digiwalker%20P350.png
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ah, dat is inderdaad een heel ander apparaat. Een stuk nieuwer dan die van HP van jou, en die Mio heeft wel genoeg geheugen voor Windows Mobile 5. Dat was destijds ook standaard voor pocket PC's. Het zou zomaar kunnen dat je die ook zou kunnen updaten naar WinMo 6. Maar die nieuwere apparaten hadden dus veel meer geheugen dan de pocketPC's van een paar jaar daarvoor zoals jouw HP.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dus ik kan nix meer met mijn hp?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Buiten wat hij nu biedt niet nee. Maar als je hem wel had kunnen updaten naar zelfs Windows Mobile 6, had je er niet veel meer functionaliteit uit kunnen halen. Daar is je HP niet krachtig genoeg voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke. bedankt