Waarom wil blijft mijn Windows 10 hangen bij 0 procent bij het downloaden van de update?

Hallo

Ik heb mijn Acer Travelmate (windows 10) al een tijdje niet meer gebruikt, nu heb ik hem al de hele voormiddag laten draaien en een paar keer herstart, maar bij het updaten loopt het fout.

Hij wil zijn updates niet downloaden en het staat al een uur op 0%.

Hoe kan ik dit oplossen?

Picture for question
5 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

Je hebt hem al een paar keer herstart, dat zou inderdaad mijn eerste advies zijn.
In de lijst van updates die gedownload moeten worden zie je serienummers staan met KB9123921 (bijv.), deze updates kan je ook handmatig downloaden via de website die ik als bron heb opgegeven. Probeer dit eens. Mocht dit ook niet lukken dan is mijn advies Windows 10 opnieuw te installeren dmv een usb-stick, deze zijn makkelijk te maken met de Windows Media Creation Tool.
Succes!