Lenovo IdeaPad 110 loopt vast (na update) na de opstart, wat is er fout?

Hallo

Ik heb een (Franstalige) Lenovo IdeaPad 110 Windows 10. Na een update loopt hij vast.

Bij de opstart en na het inloggen met wachtwoord krijg ik een zwart bureaublad met enkel de prullenbak en op de takenbeheer enkel de basis (Windows toestel, batterij, internetverbinding...).
Verder reageert de pc niet (kan wel nog takenbeheer openen).

Ik dacht om de pc te laten opstarten in veilige modus, of om hem te herstellen met een bootable stick, maar ik vind nergens (ook niet op opstartscherm) welke toetsen ik moet indrukken voor het opstarten (heb al F8 en F12 gebruikt, maar doet niets).

Welke toetsen moet je indrukken om op te starten in veilige modus, de BIOS en de opstartvolgorde te openen? Of heeft er iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!

5 jaar geleden
3.1K
fremar
5 jaar geleden
https://support.microsoft.com/en-us/help/10164/fix-windows-update-errors https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-windows_install/updates-doen-computer-crashen/1e5b9aec-ead8-4713-a137-7df22ff7beaa?tm=1517898479457

Antwoorden (1)

Nou datgene wat er fout is, dat weet ik zeker, dat is die update. Op welke site heb je hem gedownload? Als de site niet ‘Beveiligd’ is met een slotje in de adresbalk heb je waarschijnlijk de fout gemaakt dat je virus gedownload hebt.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Goede uitleg!