Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Imac opnieuw installeren met behoud van alle data?

Ik probeer al 2 dagen om van een IMac (27"van 2009) mijn beheerders account te verwijderen. Althans mijn beheerdersnaam. Diverse mogelijkheden op het internet geprobeerd, maar niets heeft geholpen. Men gaat er van uit dat het een wachtwoord kwestie is.
ik wil een clean install doen, maar met behoud van de data en office,. De IMac wordt verkocht aan een kennis die de data kan gebruiken die er nog op blijft staan en ook de office versie wil gaan gebruiken. Hoe gaat dat in zijn werk?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gaat niet, je kunt geen clean install doen met behoud van data, clean impliceert dat alles schoon en er af gaat. Het beste daarom is om een backup/kopie te maken van je huidige harddisk via een andere harddisk, en dan als de schone installatie een feit is dat je dan alles weer terug kopieert.(zoals bijvoorbeeld de Application map)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding