ik heb belangrijke bestanden gewist waardoor de comp. niet goed meer functioneerd. wat moet ik doen?

ik heb mijn %temp%, temp en config gewist, waardoor niets het meer deed als voorheen. alles hapert en stottert alsof het een lieve lust is. het opstarten duurt eeuwig en sites bekijken zoals YouTube zit er niet meer in. ook spelletjes spelen alsook typen kan niet meer naar behoren. de computer moet bovendien elke 5 minuten weer even uit en aan om geheugen vrij te maken om vervolgens weer hetzelfde rondje te moeten maken. de cpu staat constant op 100% evenals de RAM die veelal tussen de 80% a 90% schommelt. ik heb via de bios opnieuw windows 10 geinstaleerd en geupdate maar na een aantal minuten crashte de computer alweer opnieuw wie weet raad en heeft een tip naar software om hem weer als vanouds te laten functioneren?
groetjes, Olaf.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Castle
6 jaar geleden
Heb je herstelpunten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
nee, helaas niet.
en geen installatie cd, behalve windows 10.

Antwoorden (1)

Ik denk als je windows opnieuw installeerd, het weer normaal werkt