Als ik mijn videos uit downlloads verwijder zijn ze dan ook echt helemaal uit me laptop verwijderd ?

Of zijn ze nog ergens in me laptop opgeslagen en moe ik ze daar ook uit verwijderen zodat ze compleet uit me laptop weg zijn ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Haha, ik ken dat gevoel. Een vies filmpje downloaden en na het kijken verwijderen maar is het wel weg?
Met hardwipe is het definitief weg, als je het download zit het onder je rechter muisknop.