'als ik overstap van ubuntu naar windows 7,kan ik dan de door mij gemaakte bestanden op een cd/dvd branden? en worden die dan herkend door windows 7?'

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Normaal gesproken wel. Alleen als het bestanden zijn die bij een heel speciaal programma horen en het zelfde programma niet bekend is onder windows, dan is er een risico. Een goede oplossing is de CD of DVD te branden en dan op een machine met windows uit te proberen.