Hoe kan ik bij taakbeheer de skype erbij krijgen?

Ik zou skype willen laten opstarten bij het opstarten van de computer. Dat is altijd gelukt, maar nu lukt het niet meer sinds dat op mijn pc alles hergeïnstalleerd is. Ik heb al gekeken bij het opstartmenu onder taakbeheer, maar skype staat er dus niet tussen en ik krijg het er niet op. Weet iemand de oplossing? Het is wel heel handig als het mee opstart bij het opstarten van de pc (die draait onder windows 10), want ik vergeet dit over het algemeen om dit zelf op te starten en als er iemand wil skypen met mij lukt het dan uiteraard niet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Als je Skype opent, kun je onder opties een vinkje zetten bij 'Skype starten bij het starten van Windows'.
Zorg dat je dit vinkje aanzet, en dan zal Skype weer automatisch opstarten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je dit doet, komt Skype automatisch bij het opstartmenu onder taakbeheer te staan.