Hoe kan ik printen vanuit Winmdows7 op de netwerkprinter die aan Vista is gekoppeld?

De printer vindt hij wel, maar uiteindelijk printen lukt niet melding"printer is niet geinstalleerd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zult ook nog eens een keer de printerdrivers moeten installeren op je Windows7 computer.
AWM
13 jaar geleden
Heb je de printer geinstalleerd via het onderdeel printers in je comfiguratie? Of zoek je los in het netwerk naar een gedeelte printer? Als je hem installeert zoals het de bedoeling is zou hij gewoon moeten printen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hetgeen wat Antwoordman zou de oplossing zijn.

Verder moet je normaal gesproken bij het delen van de vista printer moeten aangeven op welke besturingssystemen de printer nog meer moet werken. Je zult op je vista pc dus de windows7 drivers ook mee moeten sturen.

Wat heb je tot nu toe geprobeerd?