als ik mijn laptop uitschakel blijft de aan/uit knop branden. Hoe kan ik de instelling hiervan in orde maken?

Als ik mijn HP Pavilion 15 met Windows10 afsluit blijft het lichtje in de aan/uit knop branden. Pas als ik daar ca 10 sec op druk gaat het uit en daarna kan ik de computer opnieuw starten (dat was vroeger niet).
Bij Instellingen - Systeem - Energiebeheer vind ik geen mogelijkheid om dit te veranderen. Waar moet ik wel zijn?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zet je hem wel uit, en niet in de slaapstand?

Antwoorden (1)

Dat is normaal. Als je je laptop in het donker wil aanzetten dan zie je dat lichtje van het aan/uit knopje. Als je hem dan hebt aangezet dan gaan ook alle andere knopjes licht geven. Niks mis mee dus.