Waarom krijg is steeds de melding Flashplayer is niet up-to-date terwijl ik dat net heb gedaan?

Dit komt de laatste tijd heel vaak voor. Heb mijn laptop geupdate, flashplayer (deze week al 3x) en alles wat daarmee te maken heeft. Deze melding krijg ik alleen bij Google Chrome.

1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dit komt omdat Chrome Zijn Eigen Ingebowde Flash player heeft, De Update's beheert Google Zelf, Maar tegenwoordig schakelt (Bijna) Elke Brouser Flash uit, Omdat er veel Leks Ontstaan, Bij Chrome is standaard Flash Bijna bij elke site uitgeschakeld,Deze kan je wel handmatig instellen,
Ga naar de site Bij de Adressbalk in het begin zie je een "I" In een cirkel. Klik daarop -> Flash -> Daarna van Vragen standaart, naar Altijd toestaan op deze site. Enjoy Flash on Chrome !!!
Iloon2punt0
7 jaar geleden
Top!! Dank je wel. Ook voor je uitleg, daar was ik niet van op de hoogte.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Graag-gedaan ik zet het ook in de Antwoorden (Hier beneden) Zodat andere mensen er van ook kunnen profiteren ! :-)

Het beste antwoord

Dit komt omdat Chrome Zijn Eigen Ingebowde Flash player heeft, De Update’s beheert Google Zelf,

Maar tegenwoordig schakelt (Bijna) Elke Brouser Flash uit, Omdat er veel Leks Ontstaan,

Bij Chrome is standaard Flash Bijna bij elke site uitgeschakeld,Deze kan je wel handmatig instellen,
Ga naar de site Bij de Adressbalk in het begin zie je een "I" In een cirkel. Klik daarop -> Flash -> Daarna van Vragen standaart, naar Altijd toestaan op deze site.

Enjoy Flash on Chrome !!!