Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn computer terug op het vorige herstelpunt willen zetten, maar ik weet noet hoe ?Ik denk dat ik laatst windows 8 of 10 had.

Tijdens het automatisch updaten is er iets misgelopen waardoor al mijn bestanden enzo wegzijn en de computer mij vraagt of ik me wil aan-en afmelden maar als ik dat doe dan lukt het nooit. Ik heb mij ook nog nooit eerder moeten aanmekden ofzo. Ik wil nu proberen om naar mijn herstelpunt te gaan zodat hij voor de update wordt gezet, maar ik weet niet hoe dat moet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet je computer opnieuw starten, maar terwijl je dit doet, moet je de SHIFT-knop blijven indrukken. Dus eerst indrukken, dan opnieuw starten.

Nu kom je op een scherm, waar je allemaal opties hebt. Door 1 optie te selecteren kom je steeds verder, uiteindelijk bij systeemherstel, maar ik weet niet precies welke opties het waren. Dit moet je even uitproberen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding