Waarom kan ik geen nieuwe map in documenten maken?

Ik kan alles doen in mijn bestanden, behalve nieuwe mappen aanmaken. dan loop documten vast en blijft hij op laden staan. Mijn laptop is net nieuw dus daar kan het niet aan liggen.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Hey hoi, misschien kun je is proberen je computer opnieuw op te starten? Want misschien zit er wel gewoon een klein foutje in je bestuurings systeem, wat eenvoudig kan worden opgelost door even opnieuw op te starten. Werkt het nog niet, laat het me dan weten! ;)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het echt niet werkt kan je proberen om naar bureaublad gaan, Rechtermuisknop > Nieuw > Map.

Toegevoegd na 1 dag:
het bureaublad*