Windows 10 weergavetaal veranderen van Nederlands naar Portugees?

Ik heb een pc met Windows 10 met weergavetaal Nederlands. Nu verkoop ik m'n laptop aan een collega uit Portugal en ik wil graag de weergavetaal veranderen naar Portugees. Is dit überhaupt mogelijk? Ik kan namelijk alleen de standaardinvoermethode veranderen. Of moet ik via de Portugese Windows site nog een keer Windows 10 downloaden?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ja, dat kan.
Klik linksonder op het Windowslogo en kies Instellingen.
Kies Instellingen voor land/regio en taal.
Klik op Een taal toevoegen.
Kies Portugees.
In het scherm Regio en taal zie je nu bij Talen Portugees staan met als vermelding Zoeken in Windows Update.
Even later wordt er vermeld dat het Taalpakket beschikbaar is.
Klik erop.
In het volgende venster klik je op Opties.
Nu verschijnt er een venster waar je de download moet uitvoeren.
Klik op taalpakket downloaden.
Het Taalpakket wordt gedownload en geïnstalleerd.
Klik op Als standaard instellen, volg verder de instructies.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja super! Bedankt!