Hoe sorteer ik in Windows 10 handmatig bestanden d.m.v. slepen?

In alle vorige Windows versies altijd mogelijk geweest, echter het lukt mij nu niet meer, is dit niet meer mogelijk?

Antwoorden (1)

Om bestanden handmatig te sorteren in Windows 10, klik je met de rechtermuisknop op de map waarin de bestanden staan. Selecteer 'Weergave' en zet de optie 'Details' aan. Klik vervolgens op de kolomnaam waarop je de bestanden wilt sorteren. Sleep de bestanden naar de gewenste volgorde.
Bronnen:
4 maanden geleden