Waarom blijft Windows Update zoeken naar Updates?

Hallo

ik probeer mijn HP 630 Windows 7 Home Premium te updaten naar Windows 10, vandaag is het de laatste dag dat het gratis is. Ik heb begrepen dat je alles updates van Windows 7 moet hebben voor Windows 10 te kunnen installeren, het probleem is dat Windows Update al meer dan een uur aan het zoek is naar updates. Na wat zoeken op het internet vond ik dat enkele mensen hier ook een probleem mee hebben, alleen begrijp ik de uitleg dat zijn krijgen niet echt.

Kan iemand dit op een simpele manier uitleggen aan mij?

Dankje

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Volgens mij kan je tot 29 juli ook nog over, dus niet gehaast. Reden of oplossing heb ik helaas niet...
capthavoc
7 jaar geleden
Kun je misschien een linkje plaatsen ? Volgens mij gaat die windows updates die je nodig heb meer om de basis veiligheid updates Dus ik zou het gewoon proberen
ook al heb je niet alles dan vangt windows 10 het wel op als je verder een goeie backup hebt is er niet zoveel aan de hand. Misschien is het wel handig en verstandig een dvd te branden van windows 10
je serial vn windows 7 etc is nodig om de iso te krijgen

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

Antwoorden (1)

Er wordt gezegd dat Microsoft bewust het updaten van Windows 7 en 8 geen prioriteit (meer) geeft om Windows 10 te promoten.
Bij mij duurt het updaten soms drie uur. Dus dat het lang duurt is niet zo vreemd.

Het goede nieuws is dat je als je Windows 7 bezit, je gratis kunt updaten naar Windows 10.
Recente updates zijn dus niet nodig.
En je kunt tot 29 juli overgaan naar Windows 10. Je hebt dus nog een maand.
SimonV