kan ik een legale versie van windows 10 over een ilegale versie van windows 7 upgraden?

Mijn zoon is student, en heeft een PC gekocht.
Hier staat een illegale versie van windows 7 op. Nu kan hij via school windows 10 krijgen. Nu willen we de pc eigenlijk niet leeghalen, omdat er allemaal pc gerelateerde software op staat die niet makkelijk opnieuw te installeren is, zoals muis en toetsenbord software "game pc" en MSI software.
De vraag is, hoe zouden we kunnen upgraden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je kan windows 7 gewoon upgraden naar windows 10, als je zoon op een middelbare school zit, en z'n school is ingeschreven op slim.nl of een ander iets, dan moet je daar de aanwijzingen volgen en dan zou je hem kunnen upgraden zonder dataverlies
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik had het zelfde gehad en als bij die nieuwe windows 10 versie een licentie bijgeleverd is zou het zonder gezeur kunnen, maar toch adviseer ik u om te controleren of hij echt illegaal is, zo niet dan kan je kiezen voor een windows 10 home/pro editie. Bekijk deze bron voor meer informatie over legitieme windows: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/genuine
Microsoft heeft aangegeven de upgrade bewust beschikbaar te hebben gemaakt voor zowel de legale als de illegale versie van Windows.
De reden hierachter is omdat ze hun grote marktaandeel willen behouden, en omdat ze iedereen op dezelfde Windows versie willen hebben.