Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb perongeluk alle media drives van harde schijf gewist nu wil niks meer opstarten wat nu?

ik wilde eerst een gpu driver installeren maar ja windows 10 verknalde het weer door alles te slopen dus ik wilde windows 10 opnieuw installeren maar toen moest ik weer de harde schijf naar GPT partitie zetten. mijn laptop heeft 2 drives ik heb perongeluk de verkeerde drive geformateerd en nu ben ik alle media drives kwijt dus helemaal niks wil meer opstarten zelfs de usb niet meer waar windows 10 opstaat wat nu!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
986
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zie bijgevoegde bron hoe je dit kan herstellen. Bronnen:
- https://www.windows-helpdesk.nl/installeren-usb-stick/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tja, jammer. Je kunt kijken of je echt alles hebt verwijderd. Zo niet kan je een aantal bestanden herstellen, maar de kans is groot dat het meeste corrupt is of niet meer bestaand.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Naar een winkel gaan lijkt mij de beste optie, zij kunnen je advies geven/helpen. Als je alles kwijt bent zou ik maar een nieuwe computer kopen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt voor de reacties ik heb het weten op te lossen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

complete herinstallatie van 10 proberen,eerst formatteren hd/sdd!?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding