windows10: mijn toetsenbord/muis zijn ontregeld, hoe maak ik dat weer in orde?

hoofdletters zonder CapsLock, kleine letters met; scrollen met de muis alleen nog horizontaal, wil ik verticaal scrollen dan moet ik werken met de balk links. En nog zo wat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn het USB-apparaten? Kan je ze even omstekkeren? Kan je ze op een ander apparaat proberen, bijvoorbeeld een laptop?

Antwoorden (2)

Configuratiescherm. klok/taal/land op uitsluitend nederlands zetten.
het kan zijn dat je naderhand moet opstarten maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gewoon terug naar de versie waarmee je laptop/pc/toetsenbord en muis wel goed werkte.

Dit gebeurde bij mijn Acer laptop ook, met mijn intern toetsenbord en touchpad. Ik heb het niet voor elkaar kunnen krijgen, zelfs niet door nieuwe drivers te installeren en dus trok ik de conclusie dat mijn wat oudere laptop niet compatibel was met de nieuwe Windows 10. Ik ben teruggegaan naar de vorige versie.