Hoe maak je ctrl+Z ongedaan in windows verkenner ?

Hallo , Ik was laats aan een project bezig . Alles in een mapje gezet en toen in Windows Verkenner ctrl+Z gedaan, nu is allles op magische wijze verdwenen. In de prullenbak is het niet en als ik het mapje of het document zoek vind hij alleen de snel koppelingen. Hoe kan ik mijn bestand terug vinden ?

9.6K
SimonV
8 jaar geleden
Wat heb je in het mapje gezet?
Waar is het origineel? Installeer Recuva Uninstaller. Misschien valt er nog wat terug te halen.
Hoe eerder je dit doet, hoe groter de kans! http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
DreamBeam
8 jaar geleden
SimonV Gewoon een mapje op mijn bureau blad met een Photoshop bestand. Alles origineel daar opgeslagen.
SimonV
8 jaar geleden
Dan zou het hopelijk nog ergens staan.
Sorry, m'n eerste reactie klopt totaal niet.
Met Recuva kun je verwijderde mappen terughalen.. https://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je van A naar B kopieert en je Ctrl-Z indrukt staat alles weer in A. Je had ook weer rechtermuisklik plakken kunnen doen in B....
Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
Het tegenover gestelde van CTRL+Z is CTRL+Y.
Maar dat moet je dan wel onmiddellijk na het CTRL+Z doen.

Antwoorden (2)

Uit je reactie begrijp ik dat het originele bestand op je bureaublad stond.
Installeer in dat geval een programma om verwijderde bestanden terug te halen, zoals Recuva.
Het is wel belangrijk dat je dit zo snel mogelijk doet, hoe langer je wacht hoe groter de kans dat de map door andere bestanden overschreven wordt.
SimonV
8 jaar geleden
Hoi

1 - Als het net gebeurt is kun je met de rechterklik op de muis op herstellen drukken of CTR + Y intoetsen.
2 - Mocht dit niet werken en is het ook niet terug te vinden in de prullenbak C:\$RECYLE.BIN. Gebruik een (gratis) data recovery programma om het terug te vinden. Download deze dan niet op de schijf waar je je bestanden kwijtgeraakt ben ivm overschrijving! Er zijn verschillende programma's maar niet allemaal geven ze alle verloren bestanden weer of niet op de goede manier. Voor mij werkte Stellar Windows Data Recovery. Hierin kun je zoeken en worden de mappen geordend weergegeven. Tot 1gb kun je gratis bestanden terughalen. Ik raad aan om een programma te downloaden en vervolgens te kijken of deze voor jou werkt. Een andere is nog Recuva.