hoe krijg ik de data van mozilla thunderbird van windiows 7 in windows 10 ?

omdat heel veel niet meer werkte heeft windows, na de zelf geplaatste update, alles overschreven. Alle programma's in c waren weg. Ik heb thunderbird opnieuw geinstalleerd, maar mis alle date. Daarvan heb ik wel een backup in een andere partitie. Ik zie het staan, maar weet niet hoe ik het kan verplaatsen.
Ik heb wel total commander

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

De Thunderbirdbestanden zullen in je backup hier staan:
C:\Gebruikers\[loginnaam]\\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\xxxxxxxx.default

Ga naar die map een kopieer de volledige inhoud.

Ga vervolgens naar:
C:\Gebruikers\[loginnaam]\\AppData\Roaming\Thunderbird\Profiles\xxxxxxxx.default
Plak in die map alle data.
Dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
SimonV
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Fijn dat het gelukt is!