Waar is mijn mail gebeleven sinds installatie Windows 10?

Hallo allemaal,

Sinds ik Windows 10 geïnstalleerd heb ben ik al mijn e-mails kwijt ( ik krijg alleen mail binnen vanaf de dag van installatie,8 augustus )
Iemand een idee hoe dit kan of eventueel op te lossen is?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
8 jaar geleden
misschien handig om te vertellen welk mailprogramma je gebruikt.
heb je geen backups gemaakt?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je outlook gebruikt met een pop instelling dan staan je mails in een .pst bestand op je harddisk. Als je dat niet hebt gekopieerd naar Win10 en geen backup hebt ben je ze kwijt. Graag dus, zoals mijn vooorganger al zei, wat meer informatie.

Antwoorden (1)

Informatie over het mailprogramma dat je gebruikt zou de volgende keer welkom zijn.

Als je outlook gebruikt kun je alles ook online op outlook.com bekijken. Bovendien kun je in het pprogramma Outloook of in de mail-app instellen van welke periode je de mails wilt synchroniseren. Ik denk dat dat bij jou het probleem is. Kijk dus nog even goed naar je instellingen.