Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Toetsenbord Windows 8 functioneerd als sneltoetsen, hoe krijg ik dit weer normaal?

Ik heb windows 8 en nu gebeurd het soms wel eens, dat ik ineens mijn toetsenbord niet meer normaal kan gebruiken. Dan begin ik met typen en in plaats van letter typen in mijn scherm verschijnt in eens de sidebalk van Windows 8. Het is dan dus net alsof mijn hele toetsenbord als een soort van sneltoetsen functioneert.

Iemand een idee hoe ik dit weer terug normaal krijg, zonder mijn pc opnieuw op te starten?

Toegevoegd na 3 uur:
Of er worden vensters geopend enzo, en als ik alles weg klik en wil weer typen, dan hup net alsof de normale letters van het toetsenbord als sneltoets functioneren voor andere dingen

Toegevoegd na 1 dag:
In reactie ook op de Fn functie. Er zit geen Fn functietoets op het toetsenbord, er zijn gewoon aparte F toetsen ook.

Ik denk wel dat het zoiets zal zijn, maar ja wat voor mogelijkheden zijn er dan allemaal?

10 jaar geleden
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien activeer je dan per ongeluk fn lock.
Probeer eens : fn+caps lock (fn ingedrukt houden en dan op caps lock drukken)
(Lees meer...)
10 jaar geleden
sterredag
10 jaar geleden
In reactie ook op de Fn functie. Er zit geen Fn functietoets op het toetsenbord, er zijn gewoon aparte F toetsen ook. Ik denk wel dat het zoiets zal zijn, maar ja wat voor mogelijkheden zijn er dan allemaal?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding