ik heb de preview van windows 10, kan ik de volledige wersie nog krijgen?

want ik zie de windows upgrade app niet meer in mijn taakbalk staan

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een preview-versie hebt die al geactiveerd is, dan kun je via de update-functie van Windows 10 een volledige versie krijgen.
Anders raadt Microsoft aan je oude Windowsversie te herinstalleren en deze versie na 29 juli te upgraden.
Zolang je dat doet tussen 29 juli 2015 en 28 juli 2016, zal Windows 10 gratis zijn en blijven voor de betreffende computer.
SimonV