hoe krijg ik mijn netwerkadapter weer terug?

Ik heb laatst mijn hele laptop gereset (bij opstarten ergens op drukken en zo op de een of andere manier gereset). Nu deed mijn internet het niet, ik kon wel verbinden maar niet naar internet (In het netwerkcentrum heb je dan eerst een streepje van je computer naar de internettoegang, bij mij internettoegang 2. En dan een streepje van de internettoegang naar internet en dat tweede was fout) . Nu ben ik zo aan het klooien geweest dat ik geen netwerkadapter meer op mijn laptop heb staan en ben nu helemaal ten einde raad. Ik weet niet veel van computers maar hoop dat iemand kan helpen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

probeer dit, sluit de laptop aan op draad en
kijk of je internet hebt, probeer driverbooster.
Deze vind je draadloze adaptor wel en mede andere drivers die je misschien nog mist
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Via draad doet het internet het ook niet, ik ga even foto's maken van het probleem. Als ik de lapop opstart probeert hij wel een stuurprogramma te installeren, maar dan krijg ik een pop-up met "nieuwe hardware gevonden", zal hier ook even een foto van maken.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik krijg de foto's niet geupload maar via draad heb ik wel een verbinding tussen de pc en het netwerk, maar niet tussen het netwerk en internet.
capthavoc
8 jaar geleden
zet je router even uit 30 sec wachten en weer aan moet lukken
ik weet niet waar je allemaal ingezeten hebt kwa instellingen maar probeer dit:
1.ga naar netwerkcentrum
2.open in de linkerbalk adapters
3. check of ze aan staan (rechtermuisklik op adapter>inschakelen/uitschakelen)