Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik geen 'Windows 10-upgrade' knop in mijn werkbalk?

Ik heb Windows 7 Home Premium SP1 als OS op mijn computer. Nu heb ik gehoord dat er met de Windows-update KB3035583 een knop in je werkbalk komt om naar Windows 10 te upgraden. Alleen HEB IK DEZE KNOP NIET. :(
Ik zou dit wel moeten hebben omdat ik de update KB3035583 heb geïnstaleerd en Windows 7 Sp 1 heb. Weet iemand misschien hoe ik deze upgrade-knop wel krijg?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
889
SimonV
8 jaar geleden
Hij staat ook niet bij je verborgen pictogrammen?
SimonV
8 jaar geleden
Sommige gebruikers krijgen pas later de update-knop: http://www.reddit.com/r/windows/comments/3820ma/windows_10_free_upgrades_kb3035583_and_you_a_faq/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@SimonV: Ik heb nu wel het icoontje. Dus het is waar dat ik het knopje later kreeg! ;)
Bedankt!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Start met de hand Windows Update. Daar wordt aangegeven of je in aanmerking komt voor Windows-10. Je hoeft het alleen maar te bevestigen!

Toegevoegd na 4 minuten:
tot aan de release op 29 juni worden dan al onderdelen op je pc klaar gezet zodat niet iedereen op die dag met downloaden het internet verstopt. Op die dag zal windows update je vragen of je windows-10 wilt installeren. Tot die dat heeft een knop op je werkbalk geen zin!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je deze knop toch wilt hebben kun je die via een eenvoudig scriptje toevoegen. De computer kijkt dan of je systeem ervoor in aanmerking komt, en voegt de knop dan toe. Zie in de bijgevoegde bron hoe het moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding