Wat moet ik doen als whatsapp niet opent?

Sinds een aantal dagen is het Arabische bug berichtje 'effective power' helemaal populair. Het zorgt ervoor dat je iphone uitschakeld en weer opnieuw opstart. Dit is me al een aantal keer overkomen (mensen sturen het naar me via whatsapp). Ik heb gisteravond weer het berichtje toegestuurd gekregen via whatsapp op mijn iphone 5S maar nog niet geopend. Sindsdien kom ik niet meer in mijn whatsapp, ik krijg een wit scherm te zien en hij sluit meteen weer af. Waardoor ik weer op mijn homescreen terecht kom. Ik krijg wel gewoon pop-up meldingen binnen van appjes die ik binnen krijg, maar zodra ik er dus op klik kom ik whatsapp dus niet binnen. Ik heb mijn iphone al tig keer aan en uit gezet maar niks helpt. Ik heb zelfs whatsapp al verwijdert en opnieuw gedownload. Helpt nog steeds niet. Nu vraag ik me af of het door de bug komt of dat het echt aan whatsapp zelf ligt. Wie kan mij helpen of weet wat te doen? Alvast bedankt !

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Je kunt via Siri whatsapp te proberen openen, of je kan je iCloud backup van Whatsapp verwijderen en daarna whatsapp verwijderen en opnieuw installeren.

Antwoorden (2)

je kunt je meldingen uitzetten in de instellingen.
en je kunt de het berichtje onklaar maken siri

Toegevoegd na 41 seconden:
ik heb het ergens op nu.nl gelezen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ga naar je camera rol. Selecteer een foto. Klik op delen onderin, en selecteer de berichten-app. Stuur het naar degene die jou de bugbericht verstuurde. Je kunt nu whatsapp en de berichten-app weer openen. Zoek het bericht met de vreemde tekens, en swipe naar links om het te verwijderen.