Computer geheugen is uit te breiden tot de maximale capaciteit die je moederbord ondersteunt. Als nog niet alle slots gebruikt zijn kan je er geheugen bij prikken. Zijn ze wel allemaal gebruikt dan kan je de geheugenbankjes vervangen voor zwaardere. Probeer dit altijd symmetrisch te doen, dus twee dezelfde of vier dezelfde bankjes. Let wel op dat als je een 32 bits systeem hebt, het geen zin heeft om boven de 4 Gb uit te breiden omdat dit niet wordt ondersteund.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een externe harde schijf aanschaffen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan vergroot je de opslagcapaciteit, niet het intern geheugen.