Hoe herstel ik mijn Apparaatbeheer (windows 7)?

Sinds enige tijd wordt er in mijn Taakbeheer Windows 7 Pro niets weer gegeven. Het venster blijft helemaal blanco. Hier voor heb ik heel google al afgezocht naar een oplossing maar niets heeft tot nu toe nog geholepen. en voor dat ik ga beginnen met het opnieuw installeren van mijn pc. Wat in mijn ogen op dit moment het beste lijkt maar wat ik wegens diverse programma`s en drivers niet zie zitten. probeer ik hier nog een oplossing te krijgen (hoop dat die er is)

Dit heb ik al geprobeerd:
1. Plug & playe service op automatic starten zetten.
- Deze staat bij mij al op automatic starten en kan ik zelfs nergens anders op zetten of stoppen, ook niet in de veilige modes.
2. mmc /a uitvoeren en daar taakbeheer toevoegen als modulen
- Dit heb ik gedaan maar bied geen resultaat.
3. sfc /scannow uitvoeren.
- Dit is ook niet de oplossing. wel geeft hij aan "Er zijn beschadigde bestanden gevonden, maar dezen kunnen niet allemaal worden hersteld.
Log bestandje kan ik niet openen.
4. pc scannen op virussen.
-ik heb de pc gescand met Norton. deze heeft niets gevonden
5.pc opstarten zonder virus scanner
-ook hier blijf ik het probleem houden.
6. systeem terug zetten naar een eerder gemaakt herstel punt
- gek genoeg is er geen herstel punt van voor dit probleem.

Is er iemand die toch nog een oplossing heeft ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K
SimonV
9 jaar geleden
Heb je Tweaking repair al geprobeerd?
http://www.hijackthis.be/forum/viewtopic.php?f=4&t=34813&start=15 Krijg je apparaatbeheer dus ook niet te zien in veilige mode? Waarschijnlijk is het geen malware, maar scannen kan nooit kwaad met deze twee toppers:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
https://www.malwarebytes.org/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dankje. de Tweaking repair heeft bij mij geholpen.
mijn apparaten beheer krijg ik nu weer normaal te zien
SimonV
9 jaar geleden
Graag gedaan.
Ik heb de oplossing als antwoord geplaatst.

Het beste antwoord

Windows Repair (All In One) van Tweaking.com blijkt het probleem op te lossen.

Download het programma van:
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Dubbelklik op "tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe" om de installatie daarvan te starten.
• Rechtsklik op de setup.exe en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
• Klik in het scherm dat verschijnt op "Next" om het programma op de computer te installeren.
• Volg de verder instructies van de installatie op, wanneer de installatie gereed is klikt u op "Next" en daarna op "Finish"
• Hierna wordt het programma automatisch opgestart.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel.
het programma windows rapair all in one heeft inderdaad het problem verholpen. hier mee werd er een uitgebrijden sfc /scannow gedaan.
had wel de uitleg nodig die staat in je bron url