Hoe verander ik het windows wachtwoord op een PC die ik in het netwerk zie ?

Als ik beneden op mijn laptop de PC boven aanklik vraagt die om een wachtwoord.
Als ik boven op diezelfde PC een file naar beneden op de Laptop stuur komt die daar wel aan.
Hoe kan ik achter dat wachtwoord komen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Staan de mappen van je pc boven op delen. en wie hebben er hier op toegang. zet dit even op iedereen.

of Probeer eens in het wachtwoord scherm het volgende
Klik op andere gebruiker
en type bij naam
PC-BOVEN-LINKS\"naam" De naam van de gebruiker die op je pc boven staat. gevolgd door dat wachtwoord. als je hier geen wachtwoord op ingesteld hebt laat je dit leeg.

Toegevoegd na 26 minuten:
Mocht dit allemaal goed staan en kom je er nog steeds niet in klik dan rechtermuisknop op de map die gedeeld staat en klik op eigenschappen. vervolgens ga je naar delen, en daar klik je onderaan op netwetrcentrum.
scrol naar benden en zet "wachtwoord beveiligd delen" op uitgeschakeld