Hoe moet ik laptop/tablet aansluiten op de tv?

Ik heb vanmiddag geprobeerd om mijn TV, Phillip 220-240v ~ 50hz, aantesluiten op mijn Acer Aspire switch 10 (tablet/laptop). Alleen ik krijg geen melding op mijn laptop als ik de Micro-HDMI naar HDMI inplug, ik weet niet of dit normaal is ofniet. Maar verder, gebeurt er niks: TV blijft op zwart en de laptop geeft niks aan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Eerst moet je voor de TV het ingangskanaal selecteren: HDMI
Ten tweede moet je op je laptop even bij je beeldschermkeuzes kiezen voor de TV (waarschijnlijk beeldscherm 2) en dan kiezen dat het beeld naar de TV wordt "gekopieerd".
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw snelle reactie,
Ik heb de tv op HDMI gezet, de laptop op 'scherm dupliceren' alleen kan mijn laptop de TV volgensmij niet vinden, aangezien er nog steeds niks gebeurd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zorg ervoor dat de stekker er goed in zit. Bij één van mijn laptops werkte HDMI eerst ook niet, maar het bleek dat je hem over een soort van drempeltje/veertje moest drukken. Zorg dus dat hij echt vast zit, zonder de stekker te forceren natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alex1998, het werkt! Heel erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt perfect!