Waarom lukt installeren windows 10 technical preview niet?

ik probeer een dual boot 10-vista te maken, maar als ik opstart van de usb stick, weergeeft mijn computer: "non system disk or disk error, press Any key when ready".
Dit vindt ik erg jammer.
Is er een manier om toch Windows 10 Technical Preview te installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je de USB stick wel "bootable" gemaakt?
http://nl.wikihow.com/Een-USB-stick-bootable-maken Ik heb Windows 10 technical preview gewoon vanaf de harde schijf vanuit windows geïnstalleerd trouwens.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij is bootable dankzij microsoft windows 7 download tool. En windows vanuit windows zelf installeren lukt niet, want windows vista zegt dat dat niet kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en via command promt schiet ik ook niet zoveel op

Het beste antwoord

Maar eerst een bootable USB stick (http://nl.wikihow.com/Een-USB-stick-bootable-maken) Open hierna je bios en controleer op je sata op "AHCI" staat (ipv "IDE") Bij wijziging werkt waarschijnlijk je Windows Vista niet meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook als ik een ide schijf heb?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je gebruikt nog ide apparatuur?? Misschien moet je gewoon bij xp blijven ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, ik heb zelf op mijn laptop 8 staan, maar die wil ik niet "verloten" zeg maar. En ik had nog een oude pc staan die het prima deed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is helaas niet gelukt

Andere antwoorden (1)

Heb je al nagedacht om een DVD te gebruiken. Je kunt je iso'tjes dan burnen op de schijf via het programma IMGBurn. Als je een USB wilt gebruiken kun je misschien het programma Unetbootin gebruiken. Zie bronnen voor linkjes naar de website's