Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bij Word wanneer er twee verslagen in één document moeten staan, een keer weer vanaf 1 beginnen bij de paginanummers?

Ik moet van school twee documenten in 1 voegen. Hoe kan ik bij het tweede verslag de paginanummering weer opnieuw laten beginnen?
Help mij please, ik ben helemaal in paniek:$

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
SimonV
9 jaar geleden
Helpt dit op de eerste pagina van het tweede verslag? Klik op Paginanummer > Paginanummers opmaken om het dialoogvenster Opmaak van paginanummer te openen.
Als u de nummering wilt beginnen bij 1, klikt u op Beginnen bij en typt u 1. (Als u dat niet doet, wordt automatisch het daadwerkelijke paginanummer gebruikt). http://office.microsoft.com/nl-nl/word-help/paginanummers-later-laten-beginnen-in-een-document-HA102841427.aspx

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Door na het eerste verslag een sectiebreak in te voegen en dan bij het volgende verslag de paginanummering weer vanaf 1 te laten beginnen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sectiebreak: met welke knoppen doe je dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Met Lint / Pagina indeling / Eindemarkering / Sectie einde

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding