Hoe zie ik of mijn capslock aan staat?

Op mijn laptop zaten allemaal virussen. Laptop helemaal gereset alles was weg. Nu is me vraag hoe kan ik zien of mijn capslock aan staat. Ik heb geen ledlampjes op mijn laptop. Voor dat mijn laptop werd gereset kwam het op me beeldscherm te staan heel even als ik mijn capslock aan zetten. Dat was het zelfde met als ik mijn nummerriek toetsenbord aan zetten en als ik het geluid harder of zachter zetten. Weet iemand hoe ik dat terug krijg. Ik mis het nu.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Met de DriTek Launch Manager die je kunt downloaden op de supportwebsite van Packard-Bell heb je die functionaliteit weer terug.

http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download
Zoek even je type laptop op, en daarna het tabje applicatie.

Of anders de directe link:

http://global-download.packardbell.com/GDFiles/Application/LaunchManager/LaunchManager_Dritek_5.1.5_W7x64_A.zip?acerid=634456124275145001&Step1=NOTEBOOK&Step2=EASYNOTE&Step3=EN%20LK11BZ&OS=ALL&LC=nl&BC=PACKARD%20BELL&SC=EMEA_18P&_ga=1.68616593.124245937.1413922637
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een simpele oplossing: Typ ergens iets, bijvoorbeeld in je browser, een wordbestand, de verkenner.