Mijn videokaarten zijn slecht compatibel met aangeleverde Windows 8, Zal dit probleem worden opgelost door windows 7 of 10 te instaleren?

Mijn AMD driver doet het niet op Windows 8.
Dit probleem is bij meerdere mensen voorgekomen, en zat er dus aan te denken om of de Windows 10 tech preview te installeren of Windows 7.
Ik heb wel belangrijke data (bijv. virtual machines) die ik wil behouden.

Zal het het waard zijn om w7 of w10 te installeren?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

W7. W10 is nog buggy, een hoop dingen werken hier nog niet goed mee. Je zult ook niet opnieuw hoeven te switchen als de Tech Preview van windows 10 afgelopen is. Dat zou zonde van de tijd zijn.