ik heb windows 8 proefversie op mijn pc. maakt het de pc slechter als ik nu windows 10 proefversie op mijn pc zet?

word hij hier slechter door of geeft dit problemen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je PC blijft je PC. Daar verandert niets aan. Hij wordt in die zin dan ook niet 'slechter' van een nieuw OS. Wel is het zo dat een nieuw OS over het algemeen zwaarder is dan een ouder OS. Je PC zal dus meer te doen hebben om dezelfde taak te klaren. Daardoor lijkt hij trager. Proefversies zijn nog niet helemaal af, missen functionaliteit en bevatten (nog) veel bug. Van sommigen heb je meer last dan van andere. Of er bugs tussen zitten waar jij veel last van hebt is niet te zeggen. Dat moet je uitproberen. Daar is het immers een proefversie voor ;-)

De proefversie van Windows 10 is geen proef versie maar een preview versie. Wat van belang is dat deze versie nog niet af is en dus niet geschikt is voor dagelijkse werkzaamheden. Hier zitten veel bugs in en systemen voor Microsoft om deze bugs gemakkelijk te produceren. Onder andere zit er mogelijk een keylogger in die al je toetsaanslagen verstuurd naar Microsoft. Deze versie is alleen publiek gemaakt om te testen en bijvoorbeeld dat bedrijven die hardware ontwikkelen drivers kunnen aanpassen voor deze nieuwe versie van Windows. Toegevoegd na 2 uur: Ik bedoel eigenlijk reproduceren. Maar idd, ze kunnen de bugs hiermee uitgebreider rapporteren waarmee ze de bugs kunnen reproduceren(op hun eigen systemen de bug opnieuw kunnen zien waardoor ze het gemakkelijker kunnen oplossen)

Bronnen:
http://tweakers.net/nieuws/98850/privacy-p...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100