Hoe vind je je specificaties van je pc op windows 8.1?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Windowstoets + pause/breaktoets

Antwoorden (1)

De specificaties van je pc kun je vinden in het configuratiescherm.
Veeg vanaf de rechterrand van het scherm en tik achtereenvolgens op Instellingen en Configuratiescherm.
Als je met een muis werkt, wijs je de rechterbenedenhoek van het scherm aan, beweeg je de muisaanwijzer naar boven en klik je achtereenvolgens op Instellingen en Configuratiescherm.

In het Configuratiescherm klik je achtereenvolgens op Systeem en beveiliging en Systeem. Er wordt nu een samenvatting van je systeemconfiguratie weergegeven met in de linkerbalk een aantal links voor meer gedetailleerde specificaties.