Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kopieer en plak je met een chromebook?

Hoe kopieer en plak je met een chromebook? Ik gebruik alleen ctrl+v(c) maar vaak lukt dat niet bij een plaatje. Wie weet een andere manier?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
35.4K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit werkt ook ja! super! allee nog niet op Pinerest..
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit probleem heb ik ook als ik een afbeelding op Pinterest wil kopieren! Je kunt het proberen door op Alt te klikken en tegelijkertijd op je touchpad, dan verschijnt er als het goed is een rijtje met opties en kun je op kopieren klikken. Bij mij lukt dat wel op Google, maar niet op Pinterest. Weet iemand hoe je uit Afbeeldingen iets kunt verwijderen? In downloads kun je iets wel verwijderen, maar in "afbeeldingen" niet?!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hi,

Vanaf me Chromebook,
Ik constateer gelijk je probleem het is ctrl+c (kopieeren) en ctrl+v is (plakken) lukt ook bij plaatjes! of bedoel je plaatjes op een website?

in dat geval ga je met de muis op het plaatje staan en klik je met 2 vingers tegelijk de mousepad in dan krijg je zoals bij windows (de rechter muisknop effect) met allerlei keuzes met kopiëren, plakken, herladen, url kopieeren, etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Super!! Dankjewel het lukt!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding