Het geluid van mijn laptop werkt niet meer, hoe los ik dit op?

Ik was vanmiddag een film aan het kijken op mijn laptop, toen ben ik iets anders gaan doen dus heb de film op pauze gezet en laptop dicht geklapt.

Paar uur later wil ik weer op play klikken, krijg ik een melding dat het geluid het niet doet. Bij de volume instellingen zelf als je erop klikt hoor je normaal een PLING, doet ie ook niet meer. Youtube geluid doet het niet, helemaal geen geluid meer uit het niets!

Heeft iemand dit eerder gehad en hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 21 minuten:
TOEVOEGING:

Ik heb allemaal stappen van een site gevolgt, iets gedownload en nu doet hij het gelukkig weer!
Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om te antwoorden :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (2)

Antwoord van een computertechnieker met 15 j ervaring ( mijn man)
Start eerst eens je laptop opnieuw op.
Als dit niet lukt eens kijken in apparaatbeheer of er geen fouten in staan
Normaal gezien als er geen problemen zijn staat er niets opengeklapt.
De fouten kan je zo zien aan de hand van een ❗of❓
Als dit nog niet helpt best eens binnenbrengen bij computerwinkel.
Mijn echtgenoot werkt in Oostende. Bij de " gele" provider Tele....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klik rechts onderin je beeldscherm met rechtermuisknop op het luidspreker icoontje, dan op afspeelapparaten, dan met je rechtermuisknop op speaker klik daarna op eigenschappen en ga naar verbeteringen en kijk daar of het geluid van alles aan staat.