Krijg je bij aanschaf van een Lenovo laptop een CD met drivers installatie meegeleverd?

Aangezien ik een laptop wil kopen zonder besturingssysteem, zal ik zelf de drivers moeten updaten. Nu kan dat via internet, maar ik vraag me af of er bij Lenovo laptops een CD wordt meegeleverd waar ik het van af kan installeren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tegenwoordig zit er nooit meer een CD/DVD bij een laptop. Als je een modern besturingssysteem erop zet, heb je vaak al bijna alle drivers erop. Anders kan je de rest zo bij lenovo.nl weghalen. Als je de netwerkdriver niet via het OS erop krijgt, kan je gewoon via een andere PC die downloaden en op je laptop zetten. Maar kan je uberhaupt bij Lenovo een laptop zonder Windows bestellen? Kan je me die link eens geven?

Antwoorden (2)

Bij mijn lenovo zaten in elk geval geen cd-tjes met drivers.

Toegevoegd na 39 seconden:
Het antwoord is dus: Nee, die zitten er niet bij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je heb bij een fabriek koop zit er bijna altijd een cd bij
maar aangezien je nu eentje zonder besturing koop heb ik geen idee omdat het misschien niet een officiele dealer winkel is ?
meestal doen ze het wel zeker als het een refurbish model is o.i.d

maar het zou geen probleem moeten zijn zodra je het besturing systeem er op zet zal toch zeker de basis hardware waaronder internet lan (bedraad) verbinding meestal wel meteen gevonden worden als is het misschien een tijdelijke universele driver
eenmaal verbinding met internet zal het geen probleem zijn de rest te vinden.
draadloos zal je waarschijnlijk pas in 2de instantie vinden het is dus handig een netwerk kabel te gebruiken
capthavoc