Krijg je bij aanschaf van een Lenovo laptop een CD met drivers installatie meegeleverd?

Aangezien ik een laptop wil kopen zonder besturingssysteem, zal ik zelf de drivers moeten updaten. Nu kan dat via internet, maar ik vraag me af of er bij Lenovo laptops een CD wordt meegeleverd waar ik het van af kan installeren.

Weet jij het antwoord?

/2500

Bij mijn lenovo zaten in elk geval geen cd-tjes met drivers. Toegevoegd na 39 seconden: Het antwoord is dus: Nee, die zitten er niet bij.

Als je heb bij een fabriek koop zit er bijna altijd een cd bij maar aangezien je nu eentje zonder besturing koop heb ik geen idee omdat het misschien niet een officiele dealer winkel is ? meestal doen ze het wel zeker als het een refurbish model is o.i.d maar het zou geen probleem moeten zijn zodra je het besturing systeem er op zet zal toch zeker de basis hardware waaronder internet lan (bedraad) verbinding meestal wel meteen gevonden worden als is het misschien een tijdelijke universele driver eenmaal verbinding met internet zal het geen probleem zijn de rest te vinden. draadloos zal je waarschijnlijk pas in 2de instantie vinden het is dus handig een netwerk kabel te gebruiken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100