Waarom loopt mijn pc steeds vast tijdens het opstarten ?

Sinds gisteren loopt mijn pc vast tijdens het opstarten (gebruik trouwens windows 7). Als het windows icoon gaat laden met die bolletjes loopt ie meteen vast. Opnieuw proberen werkt niet, en als ik het probleem wil oplossen, en dat ie aan het laden is loopt ie ook vast. Ik heb ook geprobeerd om het zeg maar opstarten hoe eerst was ( via de opties als je F8 indrukt) maar toen liep ie nog steeds vast. Dat zelfde gebeurt als ik de optie Veiligheids mode kies. Helaas heb ik de disc van windows 7 niet, dus ik weet niet of dat eventueel de oorzaak zou kunnen zijn. Ik heb bijna alles geprobeerd maar kom niet verder dan die bolletjes.

Wat is het probleem, en wat moet ik nu doen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk gaat er tijdens het opstarten van windows iets fout met het laden van een driver of profiel of programma.
Zet de computer eens uit daarna aan en druk dan op f8 tot dat er een menu komt om in veilige modus te starten. Start de computer dan wel op? Sluit pc af en herstart normaal loopt hij dan weer vast?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk een in configuratie scherm voor hardware verwijder eens wat hard ware let op niet je usb want dan doet je toetsenbord of muis het niet meer
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb het al opgelost. Blijkbaar was er iets losgekoppeld in m'n pc kast. Maar m'n pc start alleen maar op al hou ik 1 kant van m'n pc kast open. Als ik hem dicht maakt heb ik ineens geen beeld meer. Weten jullie misschien waarom ?