Mijn laptop die ik pas een paar maanden heb valt steeds uit op willekeuriger momenten naar een half uur een kwartier een uur wat kan het zijn ?

Mijn laptop die net nieuw is valt steeds uit zonder dat hij heet is op leeg wat moet ik doen ?

Mvg quinten

Toegevoegd na 3 minuten:
Mijn laptop die net nieuw is valt steeds uit zonder dat hij heet is op leeg wat moet ik doen ?
Ben er al meerderen keren terug mee naar de winkel geweest

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een laptop die uitvalt op willekeurige momenten kan problemen hebben met de (batterij) voeding. Door een slecht contact tussen batterij en batterijhouderaansluiting bijvoorbeeld. Als de batterij te los in de houder ligt kan het benodigde contact kort verbroken worden waardoor uitval. Verder schakelt een laptop zichzelf uit als de koeling van de processor het laat afweten en daardoor de processor te heet wordt. Dat kan gebeuren als je te zware applicaties draait op je laptop, of er een technische oorzaak voor de oververhitting is. Gezien de leeftijd van de laptop heb je volop recht op garantieherstel en eventueel vervanging door een nieuw apparaat als de winkelier het probleem niet kan oplossen.

Het kan zijn dat je laptop overhit is of dat je fan het niet doet!

Er zit toch garantie op als die net nieuw is? mee naar de winkel gaan en opkomen voor je rechten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100