waarom werkt internet niet meer op mijn ipad?

Opeens werken apps die met internet verbonden zijn niet meer. Als ik naar instellingen ga blijft het tekentje draaien en mijn code is juist. Ik heb al eens netwerkinstellingen gewist en alle instellingen hersteld. Ik heb ook al eens de routerkabel uitgetrokken en even later terug ingestoken maar niets helpt. Ik ben echt ten einde raad, kan iemand hier mij aub mee helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelfs alle fabrieksinstellingen gewist en met een backup alles teruggezet maar geen verandering.

Antwoorden (4)

Je moet het WIFI netwerk eerst vergeten en dan weer jouw WIFI code in typen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb ik al vaak geprobeerd maar helpt ook niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
WIFI code vergeten, iPad uit en weer aan zetten en daarna opnieuw gegevens invoeren. Dat werkt meestal beter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Neen, dat lukt ook niet.
Misschien moet je je iPad eventjes weer aan en uit zetten. Dag werkt bij mij altijd! Of je moet naar instellingen gaan en klikken op WiFi en dan eventjes afzetten en dan weer aanzetten!

Succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Werkt ook niet. We gaan eens naar apple services bellen. Dankuwel voor de hulp.
Ik zou aanraden om, als alles wat hier gezegd word niet werkt, langs een Apple Store te gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je nog een ander apparaat dat op internet kan via dezelfde router?
Ja: probeer daar mee op internet te gaan als die wel werkt.

Zit er nog een wifi router tussen die een conflict geeft met de gewone router?
stel dan de wifi router als access point

1 ga naar instellingen -> wifi -> vergeet netwerk.
2 zet de ipad uit en weer aan
3 maak opnieuw verbinding met het wifi netwerk

Als dat niet werkt werkt de router mogelijk niet.
4 zet de router uit ( stekker er uit )
5 wacht 1 a 2 minutjes
6 zet de router weer aan
7 wacht tot er weer internet verbinding zichtbaar is op de router
8 probeer opnieuw verbinding te maken met de ipad

Werkt het nog steeds niet?
A: Er is iets mis met de ipad neem contact op met apple
B: Mogelijk kloppen er instellingen op de router niet

Toegevoegd na 1 minuut:
Met een ander apparaat op internet is slechts om te testen of er wel een internet verbinding is. Zoja kun je door gaan met de stappen