moet ik voor een chromebook een speciale versie van microsoft office hebben?

Ik ga misschien een chromebook kopen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Nee, Microsoft Office draait helemaal niet op een Chromebook. Je kunt wel gebruik maken van de online versies van Word en Excel, maar die zijn beperkter dan de "echte" desktopversies hiervan.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus eigenlijk "Ja, je moet een speciale versie hebben".
bamibal
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Office Mac draait toch wel op Chromebook? http://www.microsoft.com/netherlands/mac/buy
bamibal
9 jaar geleden
Dat klinkt niet echt logisch. Ik zie het in ieder geval niet staan.
SimonV
9 jaar geleden
Nee, nogal logisch. SimonV dacht even dat het om een Apple ging...
Dom :). Sorry!
Microsoft heeft zijn officepakket niet op Chromebooks beschikbaar gesteld. Google heeft echter zijn eigen officepakket van Google Drive ingebakken in hun software. Dat zou dus als het goed is op je bureaublad moeten staan. Anders ga je even naar http://drive.google.com en logt in.