ik krijg melding dat teredo tunneling adapter niet meer werkt (windows7), is dat erg?

ik krijg deze boodschap steeds als ik de pc aan het 'tunen' ben om de pc minder traag te maken. wat is functie van van deze adapter? kan ik deze zonder probleem verwijderen?

Toegevoegd na 4 uur:
dus gewoon zo laten? verwijderen levert geen snelheidswinst op?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op dit moment is dit nog niet zo erg. Teredo tunneling is een overgangs technologie die te maken heeft met de overgang van het IPv4 naar het IPv6 protocol. en zorgt ervoor dat beide potocollen samen kunnen werken. Op het moment dat je provider volledig overstapt op IPv en jij alles nog op IPv4 hebt draaien kunnen er problemen ontstaan.