als ik bij windows in taakbeheer kijk, bij processor onder taakbeheer, staan daar allemaal getalletjes? wat stellen die voor?

zijn dat percentages of is het wat anders?

Toegevoegd na 5 minuten:
het gaat om windows7

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je misschien een screenshot maken zodat ik kan zien wat je precies bedoeld? Ik denk dat je die percentages bedoelt, als dat is wat je bedoeld dat is het dat hoeveel procent dat programma gebruik maakt van het interne geheugen op dat moment, Deze percentages kunnen per seconde verschillen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke Windows versie heb je? Taakbeheer verschilt namelijk een beetje qua layout tussen Windows 7 en 8.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Taakbeheer, Tabblad Processen, Rij: Processor --> Dit zijn percentages inderdaad, hoeveel procent van je CPU een proces in beslag neemt. Het rijtje Geheugen is de vertaling van dat percentage naar daadwerkelijke KB's

Het beste antwoord

Beste Tilborghs,

Ik heb even taakbeheer geopend en de balken wat groter gemaakt, hierbij zie je nu wat er boven staat en wordt het al een beetje duidelijker (hoop ik).

Imagenaam staat voor het programma (.exe) dat aan het draaien is.

Gebruikersnaam staat voor de gebruiker die het programma gebruikt, heb je twee accounts die allebei ingelogd zijn, dan draaien sommige programma's op een ander account, dan staat er als het goed is een ander account bij.

Processor staat voor het aantal procent dat je processor wordt gebruikt door het programma dat aan staat. Bij mij is dat 00.

Geheugen(privéwerkset) staat voor het geheugen dat het programma standaard is. Zo groot is het programma!

Beschrijving staat voor het programma, daarbij staat een beschrijving wat het nou precies is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is,

Luuk!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij Taakbeheer, Tabblad Processen, Rij: Processor—> Dit zijn percentages inderdaad, hoeveel procent van je CPU een proces in beslag neemt. Het rijtje Geheugen is de vertaling van dat percentage naar daadwerkelijke KB’s
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
At is wat het progamma allemaal geruikt aan mb of gb van de prosessor.