hoe los ik code 800b0100 op bij het instaleren van windows updates?

via windows update probeer ik al een week een update te downloaden.. dit lukt echter niet omdat bij het binnenhalen van de update code 800b0100 zichzelf voordoet, weet iemand hoe ik deze foutmelding snel en gemakkelijk oplos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Deze fout code heeft te maken met onjuist geregistreerde DLL bestanden van Windows beveiliging. De oplossing is afhankelijk van je Windows versie maar is niet ingewikkeld. Microsoft heeft hem beschreven in het artikel in de bron.