hoe verhelp ik dat ik niet kan inloggen door mijn gebruikersprofielservice?

als ik probeer in te loggen op windows kan dit niet. ik heb al even opgezocht, en dit is het foutbericht wat ik krijg.
http://support.microsoft.com/kb/947215/nl
methode 1 werkt niet, omdat ik niet op gastprofiel zit.
methode 2 werkt ook niet, maar ik weet niet waarom. aangezien in Windows 7 heb, kom ik hier: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/fix-corrupted-user-profile#1TC=windows-7
ik maak deel uit van een domein.
ik doe wat er staat, maar als ik bij 2b ben, zegt hij dat ''deze handeling niet kan omdat ik Home Premium heb''. heeft iemand enig idee wat ik verder nog kan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

je kan blijkbaar wel inloggen met veilig modus ???

probeer deze link eens ?
Sectie windows en daar vindt je verschillende fixes ??

ik ben niet zo bekend met domein en netwerk instellingen dus kan ik ook niet raden
hoe je netwerk in elkaar steek, maar dit valt te proberen

je kan misschien ook een systeem herstel proberen ?
tenzij de oorzaak een virus is geweest is dat wel te proberen

daarna is een herinstallatie de kortste klap denk ik
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb van de garantie gebruik gemaakt en hem opgestuurd naar de bcc